Наша школа

среда, 25 марта 2015 г.

Творчий звіт


Опис досвіду вчителя початкових класів Повищі Ю.І.
на тему «Педагогічні технології  розвитку дітей молодшого шкільного віку, спрямовані на збереження здоров’я».

            Мій педагогічний стаж становить 23 роки.Всі ці роки мені пощастило працювати в нашому колегіумі. Починала з педагога організатора і вихователя ГПД. Після декретної відпустки працювала вчителем російської мови і зарубіжної літератури. А з 1999 року по сьогодення працюю вчителем початкової школи.
            Для вчителя велике щастя працювати із працездатними, активними, здоровими дітьми. У здорової дитини бадьорий настрій, ії хочеться грати, стрибати бігати, вона їсть з апетитом і міцно спить. Здорові учні на уроках уважні. Активно і старанно працюють, пишуть, читають, розв’язують задачі, малюють, займаються фізичними вправами. Здорова дитина вміє керувати своїми діями, досягає всього, чого забажає. Вона добра і справедлива, енергійна і наполеглива. Людина, яка не хворіє, і почувається впевнено. Між здоровою людиною та її характером існує міцний зв'язок. Давньогрецький анатом і хірург, онук Аристотеля, Герофіл стверджував: «Без здоров’я і мудрість не завидна, і мистецтво бліде, і сила млява, і багатство непотрібне, і слово безсиле».
             В   цьому навчальному році я почала працювати над методичною темою «Педагогічні технології  розвитку дітей молодшого шкільного віку, спрямовані на збереження здоров’я». провідна педагогічна ідея теми: формування компетентності зі збереження здоров’я на основі засвоєння учнями знань про здоров’я та безпеку, практичних навичок здорового способу життя і безпечної поведінки, сприяння їхньому фізичному, психічному, соціальному і духовному розвитку.
Умовами ефективної реалізації методичної теми є:
-         Активна співпраця з учнями задля їхньої мотивації до здорового способу життя;
-         Обов’язкове застосування на уроках інтерактивних педагогічних технологій;
-         Практичне спрямування уроків та їх емоційність;
-         Інтенсифікація міжпредметних зв’язків;
-         Активна участь батьківської громади у формування здорового способу життя дітей;
-         Особистісне ціннісне ставлення до власного здоровя ;
-         Створення шкільного здоров’язбережувального середовища.
           Осягнути всього за один рік неможливо. Виходячи з мети і завдань, я почала впроваджувати Програму «Абетка Харчування», схвалену для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
          Основна мета курсу: формування первинних знань та навичок з основ здорового харчування як способу збереження і зміцнення здоров’я.
Основні завдання курсу:   
Сформувати в учнів уявлення про:-
-         Основи раціонального та збалансованого харчування;
-         Правила здорового харчування;  
-         Режим харчування;
-         Практичні аспекти впливу харчування на стан здоров’я дитини;
-         Основи раціонального та збалансованого харчування;
-         Властивості окремих груп харчових продуктів та їх значення для зміцнення здоров’я;
-         Сезонне збалансоване харчування;
-         Необхідність поєднання смаку, кольору та оформлення страв.

Комментариев нет:

Отправить комментарий